petek, 20. junij 2014

Square box - tutorial

Pozdravljeni/ Hello!



Po zelo dolgem času, sem se odločila, da vam ponovno pokažem kako se izdela škatlico kvadrataste oblike. Boste videli, da je izdelava res zelo enostavna. Jaz sem jo okrasila takole. ;) Zgornji del škatljice, sem okrasila kar s papirnato čipko.
Izdelavo metuljčka, vam bom pokazala enkrat v prihodnje. Naj še povem, da je tudi to zelo enostavno narediti.. ;)

After a very long time, I decided to show you another tutorial for making square box. You will see that is really simple to make it!  My box I decorated  with lace paper.
How to make a butterfly, I'll show some day in the future. Let me tell you, that this is also very easy to do...;)




Izreži 2 kvadrata. En kvadrat naj bo 10 x 10 cm, drugi pa nekoliko manjši 9,7 x 9,7 cm.

 Cut two squares. One square must be 10 x 10 cm, and the other slightly smaller 9.7 x 9.7 cm.


Tudi tokrat sem si pomagala upogniti karton s svinčnikom za nohte. Od roba izmeri 2,5 cm. To narediš na vsaki strani. Namig: Slika prikazuje kako sem si z geotrikotnikom pomagala odčitati 2, 5 cm ne da bi pri tem morala še kje s svinčnikom označiti. ;)

Again, with a pencil polish, I bend a paper. From the edge I measured distance of 2.5 cm. Do this on each side. 
Note: The picture shows how I have helped with a ruler to read 2, 5 cm without marking where is this 2, 5 cm... ;)


 Izreži tam, kjer so na sliki narisane prekinjene črte.

  Cut where they are drawn the dotted lines.

 
Kote samo še zalepi.

In wuola...škatlica je narejena. :D Uporabi domišlijo in jo okrasi po tvojem okusu. ;)

 And ... wuola the box is made. : D Use your imagination and decorate according to your taste. ;)

I'm entering this card to the following challenge:
1. CRAFT-alnica: Izelajmo škatlico

Byeeeee

5 komentarjev:

  1. Hvala za načrt
    lepa škatljica,
    tudi metuljček je super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana škatljica, sploh metuljček mi je padel v uč. Upam, da kmalu pokažeš kako se ga naredi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa škatlica in zelo lepo, da z nami deliš postopek izdelave :).
    Hvala in srečno pri 110. izzivu Craft-alnice, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši