ponedeljek, 14. september 2015

Bombonček!

Pozdravljeni/ Hello!


Z veseljem sporočam, da je bila prejšnja objava 100. :)
Vesela sem in hkrati se vam zahvaljujem, ker me redno spremljate, berete, gledate in komentirate moje nastale izdelke. Verjemite mi, da se prav vsakega "klika" zelo razveselim. Prav s tem namenom, želim nekoga razveseliti. Srečnemu dobitniku bom podarila bombonček. :)

Pravila igre:
1. Klikni na spodnji gumb (moder).
3. Na svoj blog prilepi zgornjo sliko z direktno povezavo na moj blog.

Srečneža bom izžrebala v torek, 13. 10. 2015.

Želim vam vso srečo!

8 komentarjev:

  1. Česttike za prvih 100 objav! Z veseljem se pofočkam pod tako slastno darilce in vest o nejm delim pri meni :):

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi z moje strani čestitke! In še mnogo ustvarjalnih uric in idej!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Ayaa
    veliko lepih objav tudi v prihodnje!!!
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za prvih 100 objav. Kar tako naprej. Hvala za priložnost osvojitve mamljivega bonbončka.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za 100 objav in le tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za spodbudne komentarje. :)

    Želela bi vas samo opomniti, da v "nagradni bobenček" gredo samo tista imena, ki ste se prijavile preko modrega gumba (Add your link) in tako sledile nadaljnim navodilom. Če katera izmed vas je to pozabila oziroma spegledala, vam svetujem, da še to naredite. ;)

    Želim vam še naprej veliko ustvarjanja in tudi jaz se že veselim vaših novih objav/izdelkov. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za 100tko in želim ti še veliko lepe ustvarjalne kilometrine :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za 100tko in želim ti še veliko lepe ustvarjalne kilometrine :-))

    OdgovoriIzbriši